Hello wrold :)
Entry About SweetHeart
sedih :(
Thursday, January 24, 2013 • 3:07 PM • 0 comments
ASSALAMULAIKUM :)

Alhamdulillah saya dah okay macam biasa , now 2013 saya hidup tanpa seorang abah , tanpa kasih sayang seorang abah , i really need youu abah :( but masa tidak mengizin kan , abah dah tinggalkan saya buat selama lamanya , sedih sangat , rasa semuanya macam mimpi .

cepat sangat kan masa berlaluu ,  semuanyaa dah ta appy macam dulu , hidup aku betoi betoi ta sempurna tanpa abah , abah yg selalu happykan aku , abah yg selalu manjakan aku , apa aku nak semuanya abah bagi , takpenah pown die marah , pukul aku :( ya allahh , semoga roh abah tenang di sana , aku hanya mampu berdoaa , aku redha abah tinggalkan aku , tapi napa secepat ni , aku sedihh sangat , aku cuba kuat kan diri akuu , cuba happykan diri , keluar dengan kawan2 untk tutup semua kesedihan aku , tahun 2012 palingg sedih bagi aku , sumpah sedih , aku dah kehilangan seorang yg betoi2 aku cintaa , seorang yg besarkan aku , seorang yg manjakan aku , seorang yang gembirakan akuu , sampai sekarang aku masih ta caya , abah tinggalkan aku cara mengejut , kenapa aku ta ikot sekali  , aku dah cuba buat merajuk sbb nak ikot abah pergi berubat , ntah kenapa hati aku ta tenang time tuu , tetiba pulak aku dapat berita dari kawan yang abah dah takda , Ya allah :( sedihnyaa . patot lah pagi tu die na makan bersama akuu , suruh aku suap die makan , ta sngka ajal die nak dekat dah . bila teringtkan balik semua kenangan dengan abah , semua tempat yg die selalu bawak aku shopping , semua tempat yg die selalu bawak aku makan , siyes air mataa aku mengalir  . tp aku cuba tahan , aku berdoaa . ntah laaaa , life kau dah ta happy macam duluu . aku harap abah tenang kt sanaa :)




PASTFUTURE
Status
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-



Hello;




Hi ツ *wave hand*
ღ Known as Nadia Ismail
ღ Penang