Hello wrold :)
Entry About SweetHeart
i miss my fatherr :(
Wednesday, February 13, 2013 • 12:41 AM • 0 comments
ASSALAMULAIKUM

sayaa rindu kehidupan saya yg dulu , kehidupan yg sangat bermakna bagi saya , kehidupan yang mengembirakan saya . kehidupan yang cerah bagi saya , 

abahhh ,, imissyouuu . miss you so muchh , da lama ta melawat abah kt kubur , sorry tauu , achik ta mksd lupakan abah , abah tetap didalam haty achik , achk sentiasa berdoa untuk abah , untuk kesejahtraan abah , achik rinduu abah , mak , along , adik , angh and semuaa fmly rindu kan abah , selalu cakap pasal abah , tkpenah sehari ta cakap pasal abah , abah dekat dengan achik , walaupown achk tk melawat abh kt kubur , achk balik skola , achk pergi jawi achk selalu pandang blh abah , achk tknak menages , abah tksuka achk menages kan , abah suka achk happy kan , huhuhu , achk jnjy achk tknak jadi lembik dahh . achk tknak jadi manja dahh . bila abah dah takda , macam2 jadi kt keluarga kita , mak selalu menagess . banyak kan dugaan datang kt keluarga kita , "allah takkan menguji hambanya kalau hambanya ta kuat" achk mybe kuat sebab tu allah menguji achk , emm mybe achk boleh saba :) achk try okayy , achk janjy dengan abah achk na belajarr . achk tknak kecewakan abah . result achk pown abah ta dapat na tgok . tp achk tau abah tgok kt sana kan , achk thu abah selalu tgok kami kt sini . abah dekat dengan kami semuaa , abah tkkan penah jauh , abahhhhh iloveyou tau . 




PASTFUTURE
Status
Sejarah mungkin berulang~~ cewah jiwang karat aku-.-



Hello;




Hi ツ *wave hand*
ღ Known as Nadia Ismail
ღ Penang